NOWA KOLEKCJA! Darmowa dostawa od 280zł!
Regulamin sklepu internetowego salonobuwniczy.pl
Postanowienia ogólne
1. Właścicielem sklepu internetowego www.salonobuwniczy.pl jest firma M&K Management Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ulicy Chrobrego 145/147 NIP 8792746161 REGON 524687505 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Toruniu VII Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0001024115. Dane kontaktowe: adres e-mail: sklep@salonobuwniczy.pl tel (56)648-80-44.
2. Zakup towaru w sklepie internetowym salonobuwniczy.pl może dokonać tylko osoba pełnoletnia.
3. Oferowane towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta. Wszystkie ceny sa wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto.
4. Zamieszczne na stronach sklepu informacje o towarze i cenie są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Prezentowany oferty produktów mają jedynie charakter informacyjny.
Zasady składania zamówień
1. Koniecznym warunkiem realizacji dokonanych zakupów w sklepie internetowym salonobuwniczy.pl jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia wybór formy płatności i przesłania zamówienia. W przypadku podania przez Kupującego niepełnych danych w formularzu zamówienia Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy.
2. Obsługa sklepu potwierdza przyjęcie zamówienia wysyłając wiadomość e-mail. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę.
3. Klient może w każdej chwili przystąpić do PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO zakładając konto w sklepie internetowym salonobuwniczy.pl
4. Przed złożeniem zamówienie Klient oświadcza że zapoznał się i akceptuje Regulamin sklepu internetowego salonobuwniczy.pl
6. Do momentu wysłania towaru Klient może zrezygnować lub zmienić zamówienie. W tym celu należy skontakować się mailowo lub telefonicznie ze Sprzedwcą.
7. Sprzedawca dołacza do każdego zakupionego towaru paragon lub na życzenie Klienta fakturę VAT.
Płatności
1. Płatność za dokonane zakupy musi nastąpić w ciągu 3 dni roboczych chyba że Sprzedawca pisemnie wyraził zgodę na inny termin.
2. Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w przypadku przekroczenia terminu płatności.
4. Klient ma prawo wyboru sposobu dostarczenia towaru w momencie składania zamówienia lub przed wysyłką towaru.
5. Klient zobowiązany jest do zapłaty łącznej sumy zakupionych towarów powiększonej o koszt przesyłki.
6. Klient ma możliwość zapłaty za dokonane zakupy:
- przelewem bankowym na rachunek wskazany przez Sprzedającego
- za pośrednictwem serwisu Przelewy24
- przy odbiorze towaru
Dostawa
1. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionych towarów bez ponoszenia dodatkowych kosztów dostawy w jednym ze sklepów Sprzedawcy: Toruń.
2. Kupujący wybierając inną formę odbioru towaru niż odbiór osobisty upoważnia Sprzedawcę do nabycia w imieniu i na rzecz Kupującego usługi pocztowej lub kurierskiej związanej z nabyciem towaru oraz zobowiązuje się do zwrotu Sprzedającemu kosztów z tytułu opłaty pocztowej lub przesyłki kurierskiej zamówionego towaru.
3. Wysyłki realizowane są codziennie w dni robocze. Wszystkie wysyłki realizowane są z magazynu w Toruniu. Jeżeli zamówiony towar jest dostępny na magazynie w Toruniu Sprzedawca realizuje wysyłkę następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty lub wyboru opcji płatności za pobraniem. Jeżeli zamawiany towar nie znajduje się na magazynie Sprzedawcy zamówienie realizowane jest w ciągu 5-15 dni roboczych(odpowiednia adnotacja znajduje się w opisie towaru). Sprzedający potwierdza nadanie przesyłki wysyłając Klientowi informację e-mail.
4. Koszt dostawy - Polska
a) Poczta Polska dla całego asortymentu
paczka pocztowa priorytetowa - koszt przesyłki 22zł
paczka pocztowa za pobraniem - koszt przesyłki 28zł
b) firma kurierska - produkty z kategorii Nowość w cenie powyżej 280zł
- płatność przelewem - przesyłka gratis
- płatność online - przesyłka gratis
- płatność za pobraniem - koszt przesyłki 15zł
c) firma kurierska - produkty z kategorii Nowość w cenie poniżej 280zł
- płatność przelewem - koszt przesyłki 13zł
- płatność online - koszt przesyłki 13zł
- płatność za pobraniem - koszt przesyłki 17zł
d) firma kurierska - produkty z kategorii Wyprzedaż
- płatność przelewem - koszt przesyłki 17zł
- płatność online - koszt przesyłki 17zł
- płatność za pobraniem - koszt przesyłki 23zł
Powyższe stawki dotyczą dostaw na terytorium Polski. Stawki dla pozostałych krajów są wyliczane na podstawie koszyka produktów.
5. Dostawy są realizowane w następujących krajach: Polska Niemcy Andora Belgia Francja Irlandia Włochy Luksemburg Monaco Holandia Hiszpania Anglia Watykan Bułgaria Cypr Dania Estonia Wyspy Owcze Finlandia Grecja Grenlandia Litwa Łotwa Malta Portugalia Rumunia Słowacja Słowenia Szwecja Gibraltar Islandia Lichtenstein Norwegia Szwajcaria Austria Czechy Węgry. Koszt przesyłki poza granice Polski jest zależny od kraju dostawy oraz koszyka produktów. Minimalny koszt dostawy - przesyłka gratis. Maksymalny koszt dostawy - 60 złotych
6. Opóźnienia w doręczeniu przesyłki do klienta przez Pocztę Polską lub firmę kurierską będą na bieżąco wyjaśniane przez Sprzedawcę po zgłoszeniu takiego faktu przez Kupującego.
7. W wyjątkowych przypadkach Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia. Jeśli zamówienie nie będzie mogło być zrealizowane w zadeklarowanym terminie wysyłamy powiadomienie o opóźnieniu.
Wymiana
1. Klient ma możliwość wymiany zakupionego towaru na inny z aktualnej oferty Sprzedającego.
2. Klient zobowiązany jest do pisemnego elektronicznego lub telefonicznego poinformowania Sprzedawcy o chęci wymiany zakupionego towaru na inny w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wymieniany towar powinien zostać odesłany do Sprzedawcy w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia wymiany towaru.
3. Sprzedawca potwierdza Klientowi dostępność towaru na wymianę i rezerwuje go dla Klienta
4. Towar na wymianę zostanie przesłany Klientowi po zwrocie do Sprzedawcy produktu nieużywanego bez uszkodzeń i w oryginalnym opakowaniu oraz opłaceniu przesyłki kurierskiej w kwocie 13zł.
Zwroty
1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z zakupionym towarem. Kupujący zwraca do Sprzedawcy nieuszkodzony nieużywany towar w fabrycznym opakowaniu wraz z dokumentem sprzedaży w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia odstąpienia od umowy. Fakt odstąpienia od umowy Kupujący zgłasza sprzedawcy w formie pisemnej lub elektronicznej.
2. Po stwierdzeniu braku śladów użytkowania Kupujący w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy otrzyma zwrot wpłaty jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Sprzedawcę przesyłki zwrotnej z towarem. Kupujący otrzymuje zwrot wpłaty w ten sam sposób jaki użył realizując zamówienie chyba że strony wspólnie postanowią inaczej.
3. Sprzedawca nie zwraca kosztów przesyłek zleconych przez Kupującego do Sprzedawcy.
4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nie odbierania przesyłek za pobraniem
5. Nie przyjmujemy zwrotów towarów zakupionych na fakturę VAT wystawionych przedsiębiorcom.
6. Do zwracanego towaru należy załączyć formularz zwrotu.
7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach wskazanych w przepisach Kodeksu cywilnego w szczególności w odniesieniu do umów: (1) o świadczenie usług jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w których przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (4) w której przedmiotem świadczenia są Produkty które po dostarczeniu ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
Gwarancja i reklamacje
1. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu gwarancji/rękojmii wynosi 2 lata.
2. Reklamacje zakupionych towarów należy zgłaszać do Sprzedawcy w formie pisemnej lub elektronicznej. Zgłoszenie powinno zawierać dane klienta opis wady żądanie: naprawy wymiany na nowy towar wolny od wad obiżenie ceny lub odstąpienie od umowy
3. Reklamowany towar Klient dostarcza Sprzedawcy na własny koszt
4. Wraz z reklamowanym towarem należy przedstawić dowód zakupu np.:paragon FV potwierdzenie przelewu lub inny.
5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę zgłoszenia reklamacyjnego.
6. Sprzedawca poinformuje Klienta o sposobie jej rozpatrzenia w formie pisemnej.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępy do tych procedur
1. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Sprzedawcy do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów. Oświadczenie Sprzedawcy o zgodzie lub odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich składane jest przez Sprzedawcę na papierze lub innym trwałym nośniku w przypadku gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany.
2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów organizacji społecznych do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
a. http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
b. http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
c. http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
3. Klient będący Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
b. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.) z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu między Klientem a Sprzedawcą.
c. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
d. Klient może złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi także źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami.
Ochrona danych osobowych
1. Zamawiający dokonując rejestracji w sklepie internetowym salonobuwniczy.pl wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych w rozumieniu Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) wyłącznie w celu realizacji umowy sprzedaży.
2. Jednocześnie Klient wyraża zgodę na otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o charakterze reklamowym i handlowym.
3. Wyrażenie zgody nie jest koniecznym warunkiem realizacji Zamówienia.
4. Zamawiającemu przysługuje prawo do wglądu do treści podanych danych osobowych oraz ich poprawiania a także żądania usunięcia danych.
Polityka Cookies
Niniejsza Polityka Cookies określa zasady przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika za pomocą plików Cookies służących realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną żądanych przez Użytkownika przez M&K Management Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu.
§ 1 Definicje
1. Administrator - oznacza M&K Management Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu 87-100 ul. Chrobrego 145/147 NIP 8792746161 REGON 524687505 który świadczy usługi drogą elektroniczną oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika.
2. Cookies - oznacza dane informatyczne w szczególności niewielkie pliki tekstowe zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu.
3. Cookies Administratora - oznacza Cookies zamieszczane przez Administratora związane ze świadczeniem usług droga elektroniczną przez Administratora za pośrednictwem Serwisu.
4. Cookies Zewnętrzne - oznacza Cookies zamieszczane przez partnerów Administratora za pośrednictwem strony internetowej Serwisu.
5. Serwis - oznacza stronę internetową pod którą Administrator prowadzi serwis internetowy działającą w domenach: salonobuwniczy.pl
6. Urządzenie - oznacza elektroniczne urządzenie za pośrednictwem którego Użytkownik uzyskuje dostęp do stron internetowych Serwisu.
7. Użytkownik - oznacza podmiot na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną.
§ 2 Rodzaje wykorzystywanych Cookies
1. Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Serwis indywidualnie każdemu Użytkownikowi. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą czas przechowywania ich na Urządzeniu oraz przypisaną wartość.
2. Administrator wykorzystuje dwa typy plików cookies:
a) Cookies sesyjne: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
b) Cookies trwałe: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
3. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Serwisu będzie możliwe poza funkcjami które ze swojej natury wymagają plików cookies.
§ 3 Cele w jakich wykorzystywane są Cookies
1. Administrator wykorzystuje Cookies własne w celu poprawnej konfiguracji serwisu a w szczególności do:
a) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu.
b) rozpoznania urządzenia Użytkownika Serwisu oraz jego lokalizację i odpowiednio wyświetlenia strony internetowej dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb;
c) zapamiętania ustawień wybranych przez Użytkownika i personalizacji interfejsu Użytkownika np. w zakresie wybranego języka lub regionu z którego pochodzi Użytkownik
d) zapamiętania historii odwiedzonych stron w serwisie w celu rekomendacji treści
e) rozmiaru czcionki wyglądu strony internetowej itp.
2. Administrator wykorzystuje Cookies własne w celu uwierzytelniania użytkownika w serwisie i zapewnienia sesji użytkownika w serwisie a w szczególności do:
a) utrzymania sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu) dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
b) poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki.
c) optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora.
3. Administrator wykorzystuje Cookies własne w celu realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych a w szczególności do:
a) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry Urządzenia Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
b) poprawnej obsługi programu partnerskiego umożliwiając w szczególności weryfikację źródeł przekierowań Użytkowników na strony internetowe Serwisu.
4. Administrator wykorzystuje Cookies własne w celu zapamiętania lokalizacji użytkownika a w szczególności do poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu umożliwiając w dostosowanie dostarczanych informacji do Użytkownika z uwzględnieniem jego lokalizacji.
5. Administrator wykorzystuje Cookies własne w celu analiz i badań oraz audytu oglądalności a w szczególności do tworzenia anonimowych statystyk które pomagają zrozumieć w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
6. Administrator wykorzystuje Cookies własne w celu świadczenia usług reklamowych a w szczególności do dostosowania prezentowanych za pośrednictwem Serwisu reklam usług i produktów firm trzecich.
7. Administrator usługi wykorzystuje Cookies zewnętrzne w celu zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych Google Analytics (administrator cookies zewnętrznego: Google Inc z siedzibą w USA).
§ 4 Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Cookies
1. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień o których mowa w zdaniu poprzednim Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
2.Poniżej przedstawiamy jak można zmienić ustawienia przeglądarek internetowych w zakresie stosowania plików cookies:
a) Przeglądarka Internet Explorer
b) Przeglądarka Mozilla FireFox
e) Przeglądarka Opera
2. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej której używa.
3. Ograniczenie stosowania plików Cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.
Postanowienia końcowe
1. Firma M&K Management Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do:
- zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia
- wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego
- wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego
- przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.
3. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
4. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy